Festival Druga godba je s svojo 33-letno zgodovino eden najpomembnejših glasbenih festivalov osrednje Evrope. S svojim konceptom, novimi pristopi in »odkrivanjem« neznanih glasbenih vsebin in geografskih teritorijev je edinstven v tem kulturnem prostoru. Ves čas od nastanka festivala leta 1984 dalje se programska raven festivala dviguje, išče nove pristope in sveže glasove. Festival Druga godba vsem obiskovalcem omogoča vpogled v glasbeno tradicijo in kulturo raznih narodov in tako prispeva pomemben delež festivalskemu dogajanju v prestolnici.
Revija Songlines vsako leto objavi seznam 25 najboljših mednarodnih festivalov na svetu, med katere se je uvrstila tudi Druga godba, ki je strokovno javnost kar petkrat prepričala s svojim odličnim festivalskim programom.
Kot dokaz za uspešno delo je festival Druga godba v letu 2006 prejel Župančičevo nagrado za konceptualno izvirno festivalsko zamisel, ki že več kot dve desetletji seznanja in navdušuje z živo umetniško ustvarjalnostjo na področju etno in folk glasbe, nove urbane glasbe, fuzije etna in modernih glasbenih pristopov z vsega sveta.
Maja 2008 je Druga godba poleg Slovenske turistične organizacije sodelovala na promociji Slovenije v ZDA. V sodelovanju z National GeographicomTravelerjem sta bila izvedena tudi dva posebna glasbena dogodka – prvi v legendarnem jazz Joe’s Pubu, kjer sta nastopili skupini Godalika z gosti ter Fake Orchestra. Na drugem koncertnem večeru v Town Hallu pa so se predstavili Laibach, Bratko Bibič in Guy Klucevsek, Vasko Atanasovski ter Marc Ribot & Greg Cohen, Brina, Zlatko Kaučič, Silence ter Katalena.
Leta 1995 je Zavod Druga godba postal član osrednje mednarodne organizacije na področju glasb sveta, Europe Forum of Worldwide Music Festivals – EFWMF. To je mreža 43 festivalov in 13 pridruženih članov sveta iz 20 evropskih držav, ki vključujejo široko paleto in najvišjo kakovost evropskih svetovnih glasbenih festivalov. Člani združenja EFWMF so dobro povezani tudi z državami izven Evrope, predvsem zaradi intenzivnega formalnega in neformalnega mreženja. Člani EFWMF si delijo vizijo, da je svet mozaik številnih lokalnih tradicij in glasbe, različni v izrazu in vsebini a enaki po kvaliteti. EFWMF in njeni člani si nenehno prizadevajo olajšati in okrepiti povezave do drugih evropskih in neevropskih festivalov. Poleg tega je EFWMF pomemben tudi zaradi vzdrževanja komunikacijske povezave med kulturnimi organizacijami, ki se ukvarjajo s splošnimi vprašanji, pomembnimi za organizatorje dogodkov ni glasbene strokovnjake.
Madredeus, 2011, foto Alen Borovicanin
The Roots, 1995, Miha Fras
Toto la Momposina, 1995, foto Diego Andres Gomez